Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

KazaloPortalIščiLatest imagesRegistriraj sePrijava
♥️

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA)

Go down 
Pojdi na stran : 1, 2  Next
AvtorSporočilo
Peachy
Admin
Admin
Peachy

Število prispevkov : 457

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA)   Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) EmptyTor Sep 08, 2009 8:47 pm

IZDELANA NAROČILA

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) 5

Nazadnje urejal/a Peachy Pet Maj 28, 2010 7:29 pm; skupaj popravljeno 3 krat
Nazaj na vrh Go down
Peachy
Admin
Admin
Peachy

ObjavljaNaslov sporočila: Re: Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA)   Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) EmptyPet Sep 18, 2009 9:30 am

za adriano limo love
kompletk pa dobiš takoj k me ps neha zajebavat..okei?

logo love

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Logo

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Blink1 Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Blink2
Nazaj na vrh Go down
Peachy
Admin
Admin
Peachy

ObjavljaNaslov sporočila: Re: Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA)   Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) EmptyPon Sep 21, 2009 2:21 pm

Za adriano limo....
res nism vedla kuko hočš...kokr gump? al samonapis?
pa sm nrdila gumb..če ti ni ušeč bom nouga nrdila..sam povej :)

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Novatema
Nazaj na vrh Go down
Peachy
Admin
Admin
Peachy

ObjavljaNaslov sporočila: Re: Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA)   Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) EmptyPon Sep 21, 2009 2:36 pm

Za limo...
sori k nism uporabla unih slik..te si mi ble lepše..upam da ne zamerš..

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Limabitch + Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Limabitch1
Nazaj na vrh Go down
Peachy
Admin
Admin
Peachy

ObjavljaNaslov sporočila: Re: Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA)   Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) EmptyČet Sep 24, 2009 9:34 am

Za Cascado;
hope you like it..

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) 4x4-demilo + Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Bu-demilo
Nazaj na vrh Go down
Peachy
Admin
Admin
Peachy

ObjavljaNaslov sporočila: Re: Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA)   Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) EmptyPet Okt 16, 2009 10:45 pm

evo za debby ryan..upam da ti je ušeč (;

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Deby1 Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Deby2 Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Deby3 Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Deby4 Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Deby5 Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Deby6
Nazaj na vrh Go down
Peachy
Admin
Admin
Peachy

ObjavljaNaslov sporočila: Re: Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA)   Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) EmptyNed Nov 08, 2009 5:47 pm

za pixie

logo;
Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Logo3

animacija;
Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Ikona
Nazaj na vrh Go down
Peachy
Admin
Admin
Peachy

ObjavljaNaslov sporočila: Re: Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA)   Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) EmptyNed Nov 08, 2009 7:04 pm

za pixie
pozabla si še napisat, prijava pa registracija , drgač sm ju pa usen naredla

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) ForumBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) PortalBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) HelpBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) SearchBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) FansBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) SkupineBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) ProfilBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) NewmailBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) MailBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) PrijavaBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) RegistracijaBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Odjava
Nazaj na vrh Go down
Peachy
Admin
Admin
Peachy

ObjavljaNaslov sporočila: Re: Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA)   Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) EmptyNed Nov 08, 2009 7:32 pm

navigacija za BubbleGum.^^

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Forum2Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Clani2Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Isci2Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Koledar2Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Novo2Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Odjava2Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Pmoc2Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Portal2Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Prijava2Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Profil2Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Registracija2Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Zs2
Nazaj na vrh Go down
Peachy
Admin
Admin
Peachy

ObjavljaNaslov sporočila: Re: Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA)   Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) EmptyNed Nov 08, 2009 7:44 pm

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Albaikona+Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Alba2
Nazaj na vrh Go down
Peachy
Admin
Admin
Peachy

ObjavljaNaslov sporočila: Re: Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA)   Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) EmptyČet Nov 12, 2009 9:10 pm

za pixie

oprosti ker sm nrdila šele tok pozno ampak mi internet ni delu no

evo;
upam da sm ognemet dobr nrdila..nism mela idej kako nej ga nrdim

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Vstopna-stran
Nazaj na vrh Go down
Peachy
Admin
Admin
Peachy

ObjavljaNaslov sporočila: Re: Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA)   Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) EmptyPet Nov 13, 2009 8:40 pm

za pixie

obupno :/

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Pixie Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Pl

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Demi1 Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Demi2

drgač sm pa pogledala na google translate in si prou u angleščini napisala :P
Nazaj na vrh Go down
Peachy
Admin
Admin
Peachy

ObjavljaNaslov sporočila: Re: Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA)   Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) EmptyPon Nov 16, 2009 5:32 pm

pixie;

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Sasa-lenedero+Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Sasa-lendero-ikoa

BuBBle Gum;

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) GforumBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) GportalBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) GclaniBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) GisciBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) GkoledarBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) GnewzsBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) GodjavaBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) GpomocBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) GprijavaBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) GprofilBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) GregistracijaBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) GskupineBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Gzs

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Blakecake+Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Blakecakeikona

(tiste mere ko si mi jih ti dala so bile napačne ker to pride preveliko za pasico. taprave mere so; 88x31, tko da sm dala te prave mere ;))
Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Funparty
Nazaj na vrh Go down
Peachy
Admin
Admin
Peachy

ObjavljaNaslov sporočila: Re: Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA)   Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) EmptyPon Nov 16, 2009 6:29 pm

za pixie ;)

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Slavnimodalepota
Nazaj na vrh Go down
Peachy
Admin
Admin
Peachy

ObjavljaNaslov sporočila: Re: Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA)   Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) EmptyTor Nov 17, 2009 5:32 pm

za pixie;

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Dreamgirls

ostalo dobiš..ampak nevem kdaj ker mam ful gužvo u šoli in se mam zlo velik za učit..
Nazaj na vrh Go down
Peachy
Admin
Admin
Peachy

ObjavljaNaslov sporočila: Re: Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA)   Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) EmptyTor Nov 17, 2009 10:45 pm

bubblegum;
Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Fp

adriana lima;
Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) FforumBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) CclaniBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) IisciBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) NnovosporociloBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) OodjavaBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) PpomocBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) PportalBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) PprijavaBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) PprofilBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) RregistracijaBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) SskupineBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Ssporocila
Nazaj na vrh Go down
Peachy
Admin
Admin
Peachy

ObjavljaNaslov sporočila: Re: Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA)   Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) EmptyTor Nov 17, 2009 11:28 pm

adriana lima;

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) FforumBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) CclaniBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) IisciBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) NnovosporociloBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) OodjavaBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) PpomocBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) PportalBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) PprijavaBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) PprofilBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) RregistracijaBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) SskupineBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Ssporocila
Nazaj na vrh Go down
Peachy
Admin
Admin
Peachy

ObjavljaNaslov sporočila: Re: Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA)   Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) EmptySre Nov 18, 2009 10:38 am

pixie lott;

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Ds1 Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Ds1ikona

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Ds2 Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Ds2ikona

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Ds3 Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Ds3ikona
Nazaj na vrh Go down
Peachy
Admin
Admin
Peachy

ObjavljaNaslov sporočila: Re: Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA)   Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) EmptySre Nov 18, 2009 10:54 am

pixie;

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Selenademi
Nazaj na vrh Go down
Peachy
Admin
Admin
Peachy

ObjavljaNaslov sporočila: Re: Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA)   Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) EmptyČet Nov 19, 2009 11:53 am

pixie;

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) B Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Cb Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) D Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) J Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) S Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) N

adriana;

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Bossybitch Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Freash-freak
Nazaj na vrh Go down
Peachy
Admin
Admin
Peachy

ObjavljaNaslov sporočila: Re: Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA)   Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) EmptyPet Nov 20, 2009 11:39 am

anja;

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Anja-rubik Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Anja-rubik-ikona
Nazaj na vrh Go down
Peachy
Admin
Admin
Peachy

ObjavljaNaslov sporočila: Re: Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA)   Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) EmptyPet Nov 20, 2009 11:42 am

bubble gum;

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Fp2
Nazaj na vrh Go down
Peachy
Admin
Admin
Peachy

ObjavljaNaslov sporočila: Re: Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA)   Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) EmptyPet Nov 20, 2009 11:55 am

pixie;

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Xoxo-gossip-girl
Nazaj na vrh Go down
Peachy
Admin
Admin
Peachy

ObjavljaNaslov sporočila: Re: Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA)   Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) EmptyPon Nov 23, 2009 6:48 pm

bubble gum;

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Ankete Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Arhiv Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Art-koticki Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Art-razno Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Chat Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Filmi Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Forumi Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Funny Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) High-fashion Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Igralke Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Igre--zabavni-testi Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Knjige-in-revije Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Kvizi Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Lyrics Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Moj-koticek Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Music Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Notes Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Obvestila Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Oddaje Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Odpad Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Pesmi Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Pevke Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Pisatelj Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Popotovanja Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Ppp Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Resnicnostni-sovi Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Risani-junaki Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Serije Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Skupine Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Stil Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Sale Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Sport Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Sportnice Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) SportnikiBaby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Telenovele Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Testi Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Teta Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Tv Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Umetniski-koticki Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Uporabniki Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Zivali
Nazaj na vrh Go down
Peachy
Admin
Admin
Peachy

ObjavljaNaslov sporočila: Re: Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA)   Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) EmptyPon Nov 23, 2009 7:06 pm

miranda;

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Iloveyou Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Gg

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Gg1 Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Gg2

obupno
Nazaj na vrh Go down
Sponsored content

ObjavljaNaslov sporočila: Re: Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA)   Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA) Empty

Nazaj na vrh Go down

Baby I still need you (IZDELANA NAROČILA)
Nazaj na vrh 
Stran 1 od 2Pojdi na stran : 1, 2  Next